اختتامیه دومین جشنواره ورزشی شیران علوی در جنوب کرمان برگزار شد  

اختتامیه دومین جشنواره ورزشی شیران علوی در جنوب کرمان برگزار شد  

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: اختتامیه دومین جشنواره ورزشی شیران علوی با تجلیل از برگزیدگان در مسجد امام علی (ع) جیرفت برگزار شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اختتامیه دومین جشنواره ورزشی شیران علوی با تجلیل از برگزیدگان در مسجد امام علی (ع) جیرفت برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با یادآوری این مطلب که بازه زمانی ثبت نام در بخش رقابتی جشنواره ۱ تا ۱۲ بهمن ماه بود، افزود: بخش رقابتی دومین جشنواره شیران علوی در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه برگزار شده و شرکت کنندگان در رشته های دو استقامت، طناب زنی، دو میدانی و فوتسال به رقابت پرداختند.
 
وی با بیان این مطلب که مسابقات ورزشی ویژه دختران و پسران برگزار شد، بیان کرد: مسابقات ورزشی در رشته های دو استقامت و طناب زنی ویژه دختران مقطع متوسطه اول و دوم و همچنین رشته های دو میدانی و فوتسال برای پسران متوسطه اول و دوم برگزار شد.

میجانی تعداد شرکت کنندگان در بخش رقابتی دومین جشنواره شیران علوی را ۲۵۰ نفر برشمرد و یادآور شد: مسابقات فوتسال با حضور ۱۶ تیم در قالب ۸ گروه در مقطع متوسطه اول و ۸ گروه در مقطع متوسطه دوم برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با اشاره به حضور کودکان در جشنواره شیران علوی، اظهار کرد: رشته بازی در خانه ویژه مقطع ابتدایی برگزار شد و در همین راستا کودکان ویدیوی از طراحی یک بازی خلاقانه باید برای ما ارسال می کردند.

وی اضافه کرد: در رشته بازی در خانه ۲۰ ویدئو به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد با رای داوران ۵ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

میجانی عنوان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره به برندگان رشته فوتسال مدال، کاپ و کارت هدیه، به برندگان دو میدانی و طناب زنی بن ۱۰۰ هزار تومانی خرید کالای ورزشی و به برندگان رشته بازی در خانه لوازم ورزشی اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت بیان کرد: اختتامیه دومین جشنواره ورزشی شیران علوی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان، رییس دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، کارشناس فرهنگی ستاد کانون های مساجد جنوب کرمان، رییس هیئت دو میدانی شهرستان، معاون متوسطه اول اداره آموزش و پرورش، امام جماعت و هیئت امنا و اهالی مسجد برگزار شد.

وی در خاتمه هدف از برگزاری جشنواره ورزشی شیران علوی را جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد، کشف استعدادهای برتر ورزشی و همچنین ایجاد روحیه شادی و نشاط دانست.

پایان پیام/ 586